بزرگترین وبلاگ اینده



بازی Krater یک بازی کامپیوتر بسیار زیبا به سبک استراتژیکی و بازی آزاد در دوره پس از آخر زمان که جنگ ماشینی به سبک و حالت قدیم RPG و جدید RTS می باشد که در سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. این بازی در یک سرزمین خیالی جایی که سه قوم با یک دیگر به مبازره برای نجات نسل هر یک می پردازند. این سه قوم دارای موجودات مختلفی می باشند که از قدرت های متفاوتی برخوردار است. اما برای این که یک ارتش ربات ها قویی داشته باشید باید ابتدا به جمع آوری فرادا و سپس به آموزش و مجهز کردن آن ها به جدیدترین و قوی ترین سلاح های موجود بپردازید.
شما در این بازی استراتژیک باید با ساخت یک ارتش قوی مانع حمله قوم های دیگر به سرزمین خود شوید. و باید برنامه ای منظم ارتشی قوی آماده کنید و این بار شما به جنگ با آنها بروید. در این بازی کامپیوتری حدود 60 مکان مختلف وجود دارد که شما می توانید در هر یک از این مراحل به صورت گروهی یا تک نفره بازی کنبد. از ویزگی های بازی جنگ ماشین های آخر زمان می توان به صدابرداری بسیار جالب، گرافیک خوب و همچنین سلاح های منتوع اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر می باشد که این بازی قابلیت بازی شبکه یا آنلاین را نیز دارا می باشد.

Krater 2012 PC Game - بازی جنگ ماشین های آخر زمان

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده: Core 2 Duo E4600 2.4GHz or Athlon 5200B Dual Core (با قابلیت Shader 4.0)
  • حافظه رم: 2 GB
  • کارت گافیکی: GeForce 8800 GS یا Radeon HD 2900 XT 512MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 11


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط NIMA.Z |

این بار نیز با یک بازی زیبای دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. The Promised Land نام جدیدترین بازی است که برای کنسول PC منتشر شده است. The Promised Land یک بازی استراتژیکی کم حجم است که محیطی جالب و سرگرم کننده ای دارد. این بازی حدود 24 ساعت گیم پلیر دارد که در نوبه خود منحصر به فرد می باشد و دارای انیمشین های جالب زیادی است. با وجود حجم کم، این بازی کامپیوتر پر محتوا و جالب شما را محیر خواهد کرد. در این بازی شما می توانید سوار کشتی شوید و یا در خشکی به مبارزه با دشمنانتان بپردازید و هدف اصلی پیدا کردن سرزمین موعود است. شما در این بازی رایانه ای با ماموریت های منتوعی مواجه می شوید که با پشت سر گذاشتن هر کدام به سرزمین موعود نزدیک و نزدیک تر می شوید. گرافیک بازی نیز در حد قابل قبولی است و گیمر را ساعت ها پای این بازی نگه می دارد. شما می توانید این بازی زیبای کامپیوتری را از سایت نرم افزاری دانلود رایگان به صورت کامل دریافت نموده و لذت ببرید.

The Promised Land 1.0 PC Game - بازی استراتژیک سرزمین موعود

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP, Vista, 7
  • پردازنده: 2.0 GHz
  • حافظه رم: 2 GB
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط NIMA.Z |

سایت در حال به روز شدن است...

با سلام این وبلاگ نمونه ی کوچکی از یک سایت بسیار بزرگ است که قرار تمامیه مطالبی که فکرشو می کنید را جمع اوری کند

به زودی سایت اصلی ایجاد خواهد شد و ما کارمان را اغاز خواهیم کرد . این وبلاگ مارا در رسیدن به این هدف بسیار بزرگ یاری خواهد کرد. چون ما میفهمیم بیشتر مردم به چه جور مطالبی علاقه ی بیشتری دارند و همچنین دوستان و افراد وفادارمان را خواهیم یافت تا مارا در این هدف بزرگ یاری کنند.

و همچنین امیدوارم شما هم به ما بپیوندید وبا فرستادن مطلب از طریق عضو شدن با هم تلاش کنیم و به این هدف بسیار بزرگ برسیم

برای ما مطالب بفرستید تا در مدت 12 ساعت ان را در وبلاگ ثبت کنیم و در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید تا در مدت 16 ساعت ان را درست کنیم

برای ارسال مطلب و نمایش ان در وبلاگ کنترل جهانی از قسمت ورود اعضا وارد شوید یا ازقسمت منوی اصلی پروفایل را انتخاب کنید و بر روی ارسال مطلب جدید کلیک کرده و مطلبتون را برای ما بفرستید.

با تشکر . دوست دار شما NIMA.Z نویسنده ی بزرگترین وبلاگ اینده

فروم وبلاگ

w-control.rozblog.com/Forum

وبلاگ جدید

w-control.rozblog.com

فروشگاه

w-control.rozmc.com

 به چند نفر جهت کمک برای مدیریت وبلاگ نیازمندیم

لطفا اگر می خواهید تا مارا در برپایی یک وبلاگ عظیم یاری فرمایید در قسمت نظرات درخواست بدید

با تشکر