بزرگترین وبلاگ اینده



 
دانلود بازی Hydrophobia Prophecy

 

دانلود بازی اکشن Hydrophobia Prophecy

داستان بازی از اینجا شروع می شود که حجم زیادی از اب اقیانوس ها در وسط شهر ها در حال تلاطم است و امید به ادامه زندگی بشر وجود ندارد. به نظر می رسد که بشریت قصد دارد از راز های کشف شده در ازمایشگاه ها و اخرین تکنولوژی ها برای تبدیل کویر ها به مزارع سرسبز و با بهره گیری از این امواج خرو شان آب از سیل های خروشان جلوگیری نمایند.ایا می توانیم سیاره را نجات دهیم؟ ایا می توانیم جان ۶ یا ۷ میلیارد انسان را نجات دهیم؟
طراحی بازی به گونه ای است که مخاطبان بسیاری در سنین مختلف دارد.
امیدواریم از این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط NIMA.Z |

بازی کامپیوتری که حالا می خواهیم به شما و تمام گیمر ها معرفی کنیم بازی منحصر به فردی است که تمام توجه گیمر ها را به خود جلب کرده است و دهان منتقدان را بسته است. بازی زیبا و هیجان انگیز 1953 - KGB Unleashed از هر لحاظ گفتنی های زیادی دارد اما حالا می خواهیم داستان و از ویژگی این بازی بگوییم تا شما و دیگر گیمر ها با این بازی زیبا آشنایی پیدا کنید و از بازی کردن آن لذت ببرید. این بازی اکشن تا حالا برای کنسول بازی pc منتشر شده است و داستان جالب و واقعی پروژه سری شوروی را در سال 1953 دنبال می کند.
داستان از این قرار است که دانشمندانی هستند که بر روی مغز های انسان ها ترس را به وجود آورده اند و باعث تاثیر بر روان انسان ها شده اند. بعضی از مردم حتی به موجوداتی تبدیل شده اند که باعث وحشت شده اند. دانشمندان که باعث ایجاد این موضوع شده اند اهل شوروی هستند و در سال 1953 این اتفاق افتاده است. آنها با کشف ماده ای توانسته اند این اوضاع را به وجود آورند. وظیفه شما در این بازی این است که به این وضع پایان بدهید و مانع دانشمندان شوید. بازی از گرافیک بالایی بر خوردار است و گیم پلی بازی از نظر انیمیشن حرف ندارد. جنگ ها و محیط بازی به وسیله طبیعی بودنشان به بازی زیبایی خاصی بخشیده اند. در نهایت می توان گفت هر کسی که این بازی را بازی کند حتما شیفته آن خواهد شد. شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود بازی رایگان دانلود و از بازی کردن آن لذت ببرید.

1953 KGB Unleashed PC Game - بازی پروژه سری شوروی 1953

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Win Xp 32
  • پردازنده: Core 2 Duo E4300 1.8GHz یا Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
  • کارت گرافیک: GeForce 8800 GS یا Radeon HD 2900 GT
  • حافظه رم: 1.5 GB
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, توسط NIMA.Z |
 
نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
سال انتشار: September 6 , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد
 

بازی Dead Island یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی میباشد .این بازی توسط کمپانی Deep Silver / Koch Media منتشر و توسط استودیوی Techland ساخته و حمایت شد .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .
بازی ترس را به گیمر میچشاند .کاراکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازیDead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که می تواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در نابودی آنها داشته باشد.
 



سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

Core 2 Duo 2.66 GHz, 1 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7),
graphic card 1 GB (GeForce 9600 or better),
7 GB HDD,
Windows XP/Vista/7.

برای دانلود و عکس های بیشتر به ادامه ی مطلب رجوع کنید



ادامه مطلب...

سایت در حال به روز شدن است...

با سلام این وبلاگ نمونه ی کوچکی از یک سایت بسیار بزرگ است که قرار تمامیه مطالبی که فکرشو می کنید را جمع اوری کند

به زودی سایت اصلی ایجاد خواهد شد و ما کارمان را اغاز خواهیم کرد . این وبلاگ مارا در رسیدن به این هدف بسیار بزرگ یاری خواهد کرد. چون ما میفهمیم بیشتر مردم به چه جور مطالبی علاقه ی بیشتری دارند و همچنین دوستان و افراد وفادارمان را خواهیم یافت تا مارا در این هدف بزرگ یاری کنند.

و همچنین امیدوارم شما هم به ما بپیوندید وبا فرستادن مطلب از طریق عضو شدن با هم تلاش کنیم و به این هدف بسیار بزرگ برسیم

برای ما مطالب بفرستید تا در مدت 12 ساعت ان را در وبلاگ ثبت کنیم و در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید تا در مدت 16 ساعت ان را درست کنیم

برای ارسال مطلب و نمایش ان در وبلاگ کنترل جهانی از قسمت ورود اعضا وارد شوید یا ازقسمت منوی اصلی پروفایل را انتخاب کنید و بر روی ارسال مطلب جدید کلیک کرده و مطلبتون را برای ما بفرستید.

با تشکر . دوست دار شما NIMA.Z نویسنده ی بزرگترین وبلاگ اینده

فروم وبلاگ

w-control.rozblog.com/Forum

وبلاگ جدید

w-control.rozblog.com

فروشگاه

w-control.rozmc.com

 به چند نفر جهت کمک برای مدیریت وبلاگ نیازمندیم

لطفا اگر می خواهید تا مارا در برپایی یک وبلاگ عظیم یاری فرمایید در قسمت نظرات درخواست بدید

با تشکر